måndag 3 juli 2017

Depend - 519

Åh, jag längtar så mycket efter semester att det inte är klokt! Hjärnan har redan checkat ut känns det som, det enda den tänker på är typ jordgubbar och mys. Nåja, jag har två arbetsveckor kvar så det är bara att härda ut. :-) 

I dag har jag en blå snygging åt er. #519 från Depends sommarkollektion With Love From Cuba. Riktigt härligt knallblått med krämfinish. Älskar det!



Formulan var kanon, precis lagom tjock och extremt lättkontrollerad. Två lager ger full täckning och ett jämnt och fint resultat.

Mitt betyg: 4/5

Och som vanligt på måndagar är det blå måndag hos Emelie så kika in hos henne för fler blå manikyrer.

Depend #519 is gorgeous blue creme. It was released with the summer collection With Love From Cuba. I love it, this is so my kind of blue! The formula is awesome as well, this is two easy-peasy coats. 

5 kommentarer:

  1. Vacker färg och härligt blank. =)

    SvaraRadera
  2. Oj vilken fin färg, och var glansig den är! Tack för att du var med vännen <3 Älskar dina nagelbilder

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så trist att jag har så svårt att hitta tiden för att lacka naglarna numera.

      Radera
  3. Oh den där va en fin färg, precis typ av blå som jag gillar!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!