onsdag 6 juli 2016

Native War Paints - Honeydew Smoothies

Karin har tagit semester från grön onsdag, men jag visar grönt i alla fall. Native War Paints Honeydew Smoothies släpptes med kollektionen Colors! och är en grön pastellneon med kopparfärgat skimmer. Oerhört fin! Jag älskar kombinationen med den gröna basen och kopparskimret, den är så snygg och unik!


 Formulan var trevlig och lättlackad. Något skir, jag behövde tre lager för att det skulle täcka helt, men tre lager är inga konstigheter i min bok.

Mitt betyg: 5/5

Native War Paints hittar ni i deras egen webbshop.

Native War Paints Honeydew Smoothies is part of the Colors! collection. It's a gorgeous light pastel neon with copper shimmer. This is so pretty and unique - I love it! The formula was nice and easy to apply. It's a little sheer, I needed three coats to make it even, but I never mind doing three coats.

8 kommentarer:

  1. It is absolutely gorgeous - I love that shade!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Me too, both the color and the shimmer!

      Radera
  2. Very cute color for summer!

    SvaraRadera
    Svar
    1. I think so too, but then I love neons. :-)

      Radera
  3. Me alltså wow, helt fantastiskt snyggt ju! Färgen är underbar och det blir väldigt speciellt med det skimret.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!