lördag 19 december 2015

OPI Two Wrongs Don't Make a Meteorite

Vi tar oss en titt på ett av glitterlacken från Starlight-kollektionen. Two Wrongs Don't Make a Meteorite består av mindre guldhexor och stora, konstigt formade glitter i roseguld och grafitgrå rombformade glitter. Den här glittermixen har jag inte sett förut! Är det snyggt? Jag vet inte riktigt, men kanske? Tycker det ser lite spännande ut.

Här har jag lagt ett lager ovanpå Love is In My Cards.



 

 Det var lite knepigt att sprida ut glittren jämnt över nageln, jag fick jobba lite för att resultatet skulle bli hyfsat.

Mitt betyg: 3/5

OPI Two Wrong's Don't Make a Meteorite is one of the glitter toppers from the Starlight collection. It consists of small gold hexes, gunmetal diamond glitter and rosé glitter in a strange shape I've never seen before, Quite interesting. This is one coat on top of Love is in My Cards. Application was a little difficult, it took some effort to spread out the glitter evenly onto the nails.

7 kommentarer:

  1. Ååh, borde ha köpt det lacket när det var rabatt hos någon webshop, vilken det nu var.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så surt när man bestämmer sig för att avstå köp när bra tillfälle ges och så ångrar man sig sen. Händer mig hela tiden.

      Radera
  2. I like the variation in size and shape in this glitter!

    SvaraRadera
  3. Riktigt läcker kombo. Snyggt med lite annorlunda form på glittret med

    SvaraRadera
  4. Ja men för att vara glitterlack var det här snyggt! En fin kombination med det röda lacket!
    Lite nytänkt på ett annars så uttjatat tema!
    / Maria

    SvaraRadera
  5. Jag gillade glittret ovanpå the center of the you-niverse, särskilt med matt topplack...

    SvaraRadera

Kommentera gärna!