måndag 24 augusti 2015

Depend #447

Jag visar ett till lack som jag bar på semestern i Skåne, tyvärr är jag inte särskilt nöjd med bilderna på detta. Depend #447 släpptes med årets sommarkollektion och är en härlig gul med grönt skimmer. En rolig kombo tycker jag, även om skimret inte syns så väl på bilderna.

 
Jag upplevde formulan som tjock och lite seg, men det kan ha berott på att jag lackade utomhus när det blåste ganska kyligt vilket kan ha påverkat. Jag har tre lager på bilderna.

Mitt betyg: 4/5

Depend #447 was released with the summer collection. It's a sunny yellow with green shimmer (that's barely visible in my pictures, I know). Love this combo, though my pictures are pretty crappy. I felt the formula was a little thick and gloopy, but I painted my nails outside when it was windy and rather cold so that may have affected the formula. I used three coats to make it even.

4 kommentarer:

  1. It's a pity the green isn't more visible - I agree it's a nice and fun combo!

    SvaraRadera
  2. Det ser riktigt härligt och soligt ut!

    SvaraRadera
  3. Pluspoäng för att det är somrigt och soligt. Men nej... nej... det lockar inte mig.
    / Maria

    SvaraRadera
  4. Den här står oprovad i min låda, kanske borde plocka fram den snart! Ser väldigt fin och glad ut på dig :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!