onsdag 8 juli 2015

Delush Polish Just Take It Breezy

Grön onsdag hos Karin och jag firar det med att visa det andra lacket från Delush Polishs Life's a Beach kollektion. Det tokigt neongröna Just Take It Breezy. Och det är inte bara helt vansinnigt neongrönt, det innehåller också vitt och rosa glitter.

Mina bilder blev dessvärre inte så bra, lacket är så lysande grönt att min kamera tappade det fullständigt. Jag har gjort två försök att fota det och bilderna blir alldeles utfrätta och tråkiga. Det är hur som helst ett galet roligt och knäppt neonlack som jag fullständigt älskar.




Formulan är något klumpig på grund av glittret och det täcker med 2-3 lager, jag har tre på bilderna.

Mitt betyg: 4/5

Priset är 139 kr/15 ml hos Edgy Polish

My camera completely freaked out over Delush Polish Just Take it Breezy from the Life's a Beach collection. The neon green base is so bright that my camera couldn't handle it all. Well, well. Anyway, it's not just neon green, it also has pink and white glitter. Crazy bright and so much fun! The formula is slightly thick due to all that glitter, but still decent. It takes 2-3 coats to achieve full coverage, I'm wearing three coats in the pictures. I bought my bottle from Edgy Polish.

11 kommentarer:

  1. WOW, that really is bright and perfect for summer!

    SvaraRadera
  2. Alltså de här lacken!! De är så snygga! Hade velat ha allihop, vågar inte köpa nytt förrän mina naglar slutar bråka med mig bara.

    SvaraRadera
  3. Kul crazy-lack, lite som en hellbunny-klänning på något sätt =) Hexglitter är dessutom alltid coolt.

    SvaraRadera
  4. Åhhh wow det är ju bara såååå himla snyggt! Love it. :-)

    SvaraRadera
  5. Älskart..neonnörd som jag är.

    SvaraRadera
  6. Solglasögonvarning del 2. :D

    SvaraRadera
  7. Åh hurra, mer neonglitter! Galet och kul, två tummar upp från mig!

    SvaraRadera
  8. Galet snyggt, lyser ju nästan om det

    SvaraRadera

Kommentera gärna!