torsdag 16 oktober 2014

Trind Caring Color #125

I helgen hämtade jag ut ett paket med pressprover på allehanda nagelvård och nagellack från Trind och Claudia Cosmetics. Först ut att testas fick bli det här mellangrå krämlacket från Trind. Det var länge sen jag bar grått faktiskt så det kändes lite skoj.

 

 
 Formulan var lite åt det tjockare hållet, men lätt att lacka med. Två lager gav mig full täckning och det är glansigt och fint även utan topplack.

Mitt betyg: 3/5

Trinds nagellack kostar 79 kr/9 ml.

I received some press samples from Trind and the swedish brand Claudia Cosmetics last week and this is the first polish to be tried. Trind Caring Color #125 is a medium grey creme. It's been a while since I last wore grey actually so I it was to fun to sport some grey again. The formula was a little on the thick side, but easy to apply. Two coats gave me full coverage.

14 kommentarer:

  1. Kul att se lite andra märken också:) Snygg färg dessutom!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är roligt att variera sig lite. :-)

      Radera
  2. Vad fräscht och snyggt! Riktigt fin höstfärg. Påminner om Diors Junon, men detta är mörkare!
    / Maria

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Ja, det är ett bra lack i gråskalan. :-)

      Radera
  4. Hur förvarar du dina Trind? Jag har märkt att mina är för höga för Helmer... =(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mina står/halvligger i mina Helmer faktiskt. :-)

      Radera
  5. Jag gillar ofta grått när jag väl bär det men det är en färg jag sällan frestas att köpa...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här! Då måste det till något kul glitter också för att jag ska köpa det.

      Radera
  6. Nice grey and looks good for 2 coats :-)

    SvaraRadera
  7. Det var riktigt snyggt :) gillar gråa lack

    SvaraRadera

Kommentera gärna!