fredag 31 oktober 2014

A-England Elizabeth & Mary


Vilken fredag det här har varit! Har jobbat halvdag, varit ute på två långa, sköna promenader i höstsolen med sambon och Ozzy - och hämtat ut nya kollektionen från A-England, Elizabeth & Mary, inspirerad av två brittiska drottningar. Det är snälla Katarina på Edgy Polish som varit vänlig nog att låta mig recensera de här lacken och jag ser verkligen fram emot att testa dem. För visst ser de fina ut? Och namnen, jag älskar namnen!

Today I received press samples of the new Elizabeth & Mary collection, sent to me by the lovely Katarina at Edgy Polish. I'm so excited to try these, don't they look amazing?

17 kommentarer:

  1. These look amazing. I ordered mine last week and have tried Queen Of Scots, which I'll hopefully be posting about tomorrow :-D I loved it :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Queen Of Scots was my first pick as well! Love it!

      Radera
  2. Nice polishes, I look forward to seeing your swatches of these.

    SvaraRadera
    Svar
    1. I'm really looking forward to trying them. .-)

      Radera
  3. Asså Crown of Thistles ser helt underbar ut!!

    SvaraRadera
  4. Avundsjukan! Jag vill också ha! :D

    SvaraRadera
  5. Oj va fina, ser framemot swatches!

    SvaraRadera
  6. Åh dom ser så fina ut!

    SvaraRadera
  7. Vilket grymt utskick, ska bli kul att se bilder på dem!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska försöka skynda på med swatches!

      Radera
  8. Dom ser galet fina ut, spännande och få se lite närmare på dom fram igenom :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!