söndag 28 september 2014

Nytt från Smitten Polish och Laquerlicious

I torsdags råkade jag ju göra en spontanbeställning från Edgy Polish. I fredags hämtade jag ut paketet som innehöll fem skönheter från Smitten Polishs nya höstkollektion och tre lack från Laquerlicious, ett från årets Haloween-kollektion och två från nya höstkollektionen. Laquerlicious är ett nytt märke för mig så det ska bli kul att testa dem. Harvest Moon ser verkligen underbar ut i flaskan!



Jag har redan hunnit testa ett par av dessa och bilder på ett av dem dyker upp senare i dag. Men nu ska vi iväg på valpkurs med Ozzy!

Hoppas ni alla har en skön söndag!

My latest order from Edgy Polish. I ordered it thursday and got the package on friday. :-) I ordered five of the new fall polishes from Smitten, two polishes from the fall collection from Laquerlicious and one from their Halloween collection. So looking forward to trying them!

10 kommentarer:

  1. Harvest Moon är fantastiskt vacker. Visade den i fredags :) Många fina Smitten där.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag bär den faktiskt i detta nu - och den är verkligen underbar!

      Radera
  2. Åh sååå härliga lack. Jag beställde också Peny Dreadful och Sparkling Orchid. Laquerlicious är ett grymt märke. Fall Into Autumn och Harvest Moon ser såååå fina ut. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bär Harvest Moon just nu och den är underbar!

      Radera
  3. Nice buys, these do look good :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. I've tried a few of them already and I can tell you - Seasonal Lattes is a must have! :-)

      Radera
  4. Åh vad fina de ser ut! Seasonal Lattes ser ut att vara min förhandsfavorit :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. DEN ÄR UNDERBAR! Dog snyggdöden när jag testade den. :-)

      Radera
  5. Vilket underbart paket, glitter glitter :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!