tisdag 24 juni 2014

En bra lackdag :-)

Det är stressiga dagar nu. Jag åker till Amsterdam tidigt på torsdag morgon med två tjejkompisar. Samtidigt håller jag på och flyttar hem till pojkvännen (igen, hehe), ska hinna förbereda en massa på jobbet och imorgon ska jag dessutom klippa håret.

Då är det extra trevligt att hämta ut två mycket trevliga paket med nagellack. Ett kom från Pahlish, med fyra lack från sommarkollektionen Wood Between The Worlds. och det andra från Edgy Polish. Jag var sugen på Mentality och då särskilt Leader som ser ut att vara ett lack helt i min smak. Sen blev det också två lack från Darling Diva och snälla Katarina skickade med ett överraskningslack från Celestial Cosmetics och två recensionsex från Polish TBH, ett nytt märke hos Edgy Polish. Så många fina att jag blir alldeles tossig! Precis vad jag behövde i dag. :-)

Nu blir det flaskbilder!








Så många fina! Längtar efter att testa dem allihop.

Har ni några roliga beställning på gång? Älskar att höra om andras lackshopping så berätta gärna!

I picked up two packages with my latest orders today. One came from Pahlish, with four polishes from the summer collection Wood Between The Worlds, the other one came from Edgy Polish and contained some Mentaliy polishes, two Darling Divas and then the sweet Katarina threw in a Celestial and two polishes from Polish TBH, a new brand at Edgy Polish. So looking forward to trying these!

17 kommentarer:

  1. Charm ser väldigt spännande ut :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var Charm som gjorde att jag var tvungen att beställa, den ser otroligt vacker ut på de swatches jag sett. :-)

      Radera
  2. De somriga Pahlisharna skulle jag kunna stjäla brutalt av dig på en gång!! Så underbara!

    SvaraRadera
  3. Så mkt fint! Inte lätt att veta vad man ska börja med här:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag började med Hidden från Polish TBH. Mycket snyggt. :-)

      Radera
  4. Oj oj vad massa fina lack! Och då kommer ju frågan. Varför i hela friden har inte jag Leader? Ser ju ut som det skulle passa mig som hand i handsken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag såg den hos Edgy Polish och tyckte det såg ut som ett riktigt Anne-lack så var tvungen att lägga en beställning. :-)

      Radera
  5. Ser fram emot dina inlägg!! Så mycket fint du har där... :)

    SvaraRadera
  6. Det ser jag fram emot!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Vad många skönheter! Jag fick ett paket från llarowe igår faktiskt :D Två Dance Legend, ett Arcane och ett HK Girl :)

    SvaraRadera
  8. Great selection! I'm looking forward to your posts about them :-)

    SvaraRadera
  9. GUD så fint Stars At Rest ser ut. Längtar efter att se det på naglar!

    SvaraRadera
  10. Åh, Charm såg riktigt fint ut! Och Lady Boss är otroligt fint.

    SvaraRadera
  11. Palisharna kan du ju alltid skicka hit om du inte har tid för dem O;-) Ne då men sjukt fina är dem, längtar efter lack bilder. :D

    SvaraRadera

Kommentera gärna!