fredag 4 januari 2013

Kiko #374

Här har vi en swatch som legat i arkivet ett bra tag. Kiko #374 är ett brunt lack med vinrött skimmer. Vampigt och snyggt som tusan.

Ljusförhållandena var inte de bästa när jag fotade så det blev bara en ynka bild.

 Formulan var helt utan anmärkning, varken för tjock eller för tunn. Två lager täcker helt.

Mitt betyg: 4/5

Appropå arkivet så börjar det bli skrämmande tomt. Tre ynka inlägg ligger och skvalpar där. Blir till att swatcha en del i helgen om jag ska ha något att blogga om den kommande veckan. 

Kiko #374 is brown with burgundy shimmer. I'm big fan of vampy shimmers like this one. The formula was great and it covers in two coats.

21 kommentarer:

  1. Det ser väldigt snyggt ut. Äger inget Kiko...än.

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är värda att köpa om du stöter på dem! Jag kommer definitivt köpa fler om jag får chansen. :-)

      Radera
  2. Riktigt snyggt! Har inga Kiko alls, var köper du dina?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte mina i en Kiko-butik i Lissabon.

      Radera
  3. Vill bara säga att din blogg är fantastisk inspirerande!

    SvaraRadera
  4. Jag har precis köpt den i Madrid

    http://danisnails.blogspot.se/2013/01/polishes-bought-in-madrid.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja jag har bara svårt att välja...finns så många färger/nyanser... Klart det gör ju inget om man köper många då de är så billiga :) Skulle ha köpt mer, men det blev "bara" 3 för €11

      Radera
  5. I love vampy colors like this! It looks a lot like OPI every month is oktoberfest, has the Kiko a dark blue base as well?

    SvaraRadera
  6. Åh woooow, såå snyggt det var! Vampigt och läckert....har inte hört talas om märket....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade hört talas om det när jag stötte på butiken i Lissabon och jag är verkligen glad att jag köpte hem ett gäng. Det är riktigt bra lack som nästan är gratis. :-)

      Radera
  7. Mmm! Den ser smaskig ut! Så läcker!

    SvaraRadera
  8. Var på Westfields i London idag och köpte mitt allra första Kiko lack :) Så fort jag får jag ska jag åka tillbaks och köpa på mig några fler

    SvaraRadera

Kommentera gärna!