tisdag 26 juli 2011

Jämförelser: OPI Uh Oh Roll Down The Window

Okej, jag ber om ursäkt för den slarviga appliceringen och för en kass bild. När jag letade bland mina gröna lack insåg jag snabbt att jag faktiskt inte hade något lack som var särskilt likt Uh Oh Roll Down The Window. Men jag slängde ihop en snabb jämförelse i alla fall eftersom jag ju lovat er en sådan.

Som ni ser är de väldigt olika. No More War är den klart mest olivgröna av dessa. Gemma kommer ganska nära vad gälller basfärgen, men har ju sitt blåa skimmer som särskiljer det. Jag önskar att jag hade haft Westside Warrior från China Glazes höstkollektion så att jag hade kunnat slänga med den också, men det har jag tyvärr inte. De ser dock ut att vara ganska lika att döma av de swatches jag tidigare sett.

2 kommentarer:

  1. det ser ut som att isadora in the army eller hm hunt me down kan vara ganska lika :)

    SvaraRadera
  2. Dry Martini från MAC var riktigt höstigt snyggt!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!