söndag 26 juni 2011

LA Splash Midnight Rain

LA Splash Midnight Rain är verkligen ett helt unikt lack! Jag har massor av härliga glitterkombinationer i min samling, men ingenting som liknar detta. Rött och blått glitter i en mörkblå jellybas. Jag älskar hur det ser ut!

Formulan var ganska tjock och det ville inte riktigt jämna ut sig på nageln så man får se till att inte lämna några vallar någonstans. Har man korta naglar täcker det nog med två lager. Jag började med två, men kompletterade med ett tredje lager när jag upptäckte att det inte var riktigt opakt på ett par ställen. Sen avslutade jag med två lager Seche Vite för att ta bort den värsta knottrigheten.

Mitt betyg: 4/5

Sambons kommentar: "Det var en bra kombo av färger."

LA Splash kan beställas från Cherryculture.com.

English: LA Splash Midnight Rain is such a unique polish! Red and blue glitter in a dark blue jelly base. Too beautiful for words. The formula was quite thick and it didn't really self level on the nail, but that's not a problem as long as your careful when applying it. I used three coats, but if you have shorter nails you can probably get away with two coats.

22 kommentarer:

  1. Det är verkligen en annorlunda kombination, men på ett bra sätt. Lacket ser så tjusigt ut!

    SvaraRadera
  2. Wow väldigt läckert, måste komma ihåg att lägga ned denna i min nästa beställning från Cherry culture!

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt! Ett måste verkligen :-)

    SvaraRadera
  4. Men guuuuuuud!

    Ge mig ett jobb NU - jag måste shoppa lack!!!!

    SvaraRadera
  5. Guuuuud vad snyggt! Känner mig svimfärdig av habegör och lacket envisad med att vara "out of stock" hela tiden. Gaaaah.

    SvaraRadera
  6. Det här var skiiiiitläckert!

    SvaraRadera
  7. Åhhhh vad vackert! Need!

    SvaraRadera
  8. Det här har jag också tittat på flera gånger, men som Pamsan säger, det finns ju aldrig i lager! Himla irriterande. Det är ju så häftigt!

    SvaraRadera
  9. Hej vad fint!! Aldrig sett nåt liknande.

    SvaraRadera
  10. Åh vad snyggt det här är!

    SvaraRadera
  11. Sjukt snyggt!! Påminner om nåt OPI som jag inte minns namnet på..

    SvaraRadera
  12. Jeg bare ELSKER denne neglelakken! En eksplosjon av farger! Hehe! Kanskje du vil skjekke ut min negleblogg også? Hadde betydd veldig mye <3

    SvaraRadera
  13. Vill ha! Är galen i glitter!

    SvaraRadera
  14. Ojojoj vad fint! Det här är inte bra, inköpslistan till Cherry Culture börjar bli för lång :)

    SvaraRadera
  15. Jättesnyggt! Hoppas att Cherry Culture får in det igen. Finns det att köpa på fler ställen?

    SvaraRadera
  16. Till er alla: Visst är det otroligt tjusigt! Och unikt! Hoppas CC får in det snart igen, jag måste ha knipit en av de sista flaskorna.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!