lördag 19 februari 2011

OPI It's Totally Fort Worth It

It's Totally Fort Worth It från OPI:s Texas-kollektion är ett silvergrått lack med skimmer i grått och rosa. Tyvärr är det rosa skimret osynligt för det mesta. Bara i vissa ljus blir det synligt eller om jag tittar riktigt, riktigt nära.

Jag tyckte inte att det såg jättekul ut i flaskan och det är banne mig ännu tristare på naglarna. Blaskigt och trist. Det är dessutom väldigt skirt. Jag har fyra lager på bilderna, men det är fortfarande långt ifrån opakt. Jag lär inte använda detta igen.

Mitt betyg: 2/5

Sambons kommentar: "Jag vet att jag går emot strömmen, jag är redo att ta mig an alla belackare. Det där är skitsnyggt!"

English: It's Totally Fort Worth It is a silvery grey with grey and pink shimmer. The shimmer is only noticable in certain lighting or if you look very, very close. I find this polish really boring and will probably never use it again. It's also very sheer. I'm wearing four coats in the pictures and as you can see I still have VNL.

11 kommentarer:

  1. Hahahaha! Sambon är ju underbar!!! Sen håller jag inte med, du har helt rätt om lacket, det ser trist ut... Fick mig alla fall att skratta länge och det var härligt!

    SvaraRadera
  2. Haha, underbart. Alltså, sambons kommentar.Lacket var inte någon humörhöjare direkt. Hm. Det kunde ju ha varit någon kul twist på det eller nåt men det ser bara blaskigt ut, som du säger. Jäjä.

    SvaraRadera
  3. Jag går nog på sambons linje idag, tyckte inte det var så fult, utan rätt subtilt. :)

    SvaraRadera
  4. I like that colour. Plain but clean and nice.

    SvaraRadera
  5. Snyggt men tråkigt tycker jag. Kanske är det lite fräckare mot mörkare hy?

    SvaraRadera
  6. Går emot strömmen och säger att det va jättesnyggt!

    SvaraRadera
  7. Jag hade nog kunnat tycka om det här om det inte var så skirt.

    SvaraRadera
  8. I think it´s a nice silver, but really ab bit sheer...

    SvaraRadera
  9. Sminkan: Jag blev faktiskt lite förvånad över att han gillar det här, var helt övertygad om att han skulle tycka att det var fult som stryk. :-)

    Pamsan: Ja, det hade nog varit finare om det rosa skimret hade varit mer framträdande.

    Sparris: För subtilt enligt min mening. :-)

    Charlotte Sparkle: I think I would have liked this one better if the pink shimmer had been more visible.

    Therese: Ja, visst är det trist!

    M: Ni är alltså ett litet gäng som gillar detta. :-)

    Roxcat: Det hade nog inte räddat det för min del.

    Coladewe: Yes, it's way too sheer!

    SvaraRadera
  10. Haha, din sambo är ju för rolig ^^
    Jag vet inte riktigt vad jag tycker om färgen... Den ser konstig ut på något vis....

    SvaraRadera
  11. Det var fint! Synd på det rosa skimret dock.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!