söndag 12 december 2010

Liten leverans från Cherry Culture

Tidigare i veckan hämtade jag ut ett paket från Cherryculture.com som jag trodde var på vift, men det visade sig att det legat i en vecka på mitt uthämtningsställe. Antingen har jag inte fått den första avin eller så har vi råkat slänga den tillsammans med reklamen.

Paketet innehöll sex lack från LA Girl, tre från Metal-kollektionen och tre från Disco Brites.



När jag packade upp paketet uppstod förvirring. Varför beställde jag Freak? En rosa som ser så tråkig ut att jag får eksem på kroppen. Och Can U Dig It? Jag älskar de flesta gröna nyanser, men just ljusgrönt är bland det fulaste jag vet.

Som tur var ser ju Hustle rätt fantastisk ut och jag är riktigt nöjd med de tre Metal-lacken.

10 kommentarer:

  1. Jag tycker nog ungefär som du om färgerna! Metallacken ser kanonfina ut! Ibland undrar man hur man tänker vid beställningar =)

    SvaraRadera
  2. Vill vill vill ha dem allihopa :D Freak och Dig it är så snygga, eller ja, SER snygga ut ;)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker vissa L.A.Girls inte går att bedöma förrän de är på nageln. Har också känt som du, varför beställde jag ett trist rosa, men sen har man den på och bara...Wow!

    SvaraRadera
  4. Oh yes! Coincidence - jag håller just på att beställa hem några av metal-lacken från CherryCulture och funderar på hur det blir med tull. Har du åkt på några oväntade utgifter?

    Metallic olive säger jag bara... drool..

    SvaraRadera
  5. Kerstin: Ja, jag gör väldigt ofta så där. Slänger med något lack som känns lite otippat sådär. Och allt som oftast ångrar jag mig. :-)

    You nailed it: Nice to hear, I hadn't seen any swatches of it so I just took a chance. :-)

    Lillasyster: Haha, så olika man kan tycka. :-)

    Sminkan: Jag håller tummarna för att det blir så! :-)

    Lacky: Nej, jag tror aldrig jag fastnat i tullen när jag beställt från Cherryculture, men så har mina beställningar aldrig varit särskilt stora heller. 6 lack är nog max vad jag beställt åt gången därifrån.

    SvaraRadera
  6. hustle ser fin ut tycker jag. Men så är jag svag för lila lack.

    SvaraRadera
  7. Hurra för att få paket, alltid lika kul!

    SvaraRadera
  8. Nails by Catharina: Jag med och Hustle ser fint knallig ut.

    Emma P: Visst är det!

    SvaraRadera
  9. Ja, det vanliga "hur tänkte jag här?!" :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!