torsdag 22 april 2010

I Love Your Blog Award


Jag har fått en jättefin award, I Love Your Blog Award, av snälla Sminkan och Emma P samt av härliga Badbomben. Yay, jag blir så glad för deras snälla ord!

Nu är det min tur att prisa tio härliga bloggar. Jag läser faktiskt helt vansinnigt många smink- och nagelbloggar, många fler än de man hittar i min länklista. Någon kväll ska jag sätta mig och lägga till alla bloggar jag regelbundet tittar in hos.

Here we go:

Claws In Color. En av mina absoluta favoriter bland svenska nagelbloggar. Pamsan sprider massor av färgstark lackglädje. Älskar!

Polish Pig. Underbar nagelbloggerska vars inlägg är nästan som poesi. En förebild när det kommer till lacksamlande - tjejen äger nästan 3 000 lack!

Laquermanic. Visar alltid avundsvärda NOTD:s och hennes foton är alltid av toppkvalitet.

Vakkerlakk. En riktig mästarinna på Konad. Efter varje besök hos henne känner jag ett sug efter fler motivplattor och fler av Konads speciallack.

Purity. Det är rent ut sagt chockerande att den här tjejen inte jobbar som makeupartist. Jag blir alltid avis på hennes skills när jag ser hennes FOTD:s. Jag vill också kunna sminka mig sådär!

Pssion. Emelie skriver ärliga, trovärdiga produktrecensioner och visar vackra NOTD:s. En av de skönhetsbloggar jag följt längst.

Lackoholic. En annan favorit bland de svenska nagelbloggarna. Lotta är ambitiös och otroligt duktig. Här har jag hittat massor av tips på nagelprodukter som senare blivit favoriter.

Vacker & Underbar. Karin, som också driver Nailmail, visar fantastiska ögonmejker, vackra lack och mängder av vackra foton. Jag älskar hennes ärlighet och att hon är så öppen. En kanontjej helt enkelt!

Maggie Makeup Addict
. Känner jag mig nere funkar det nästan alltid att gå in på Maggies blogg och kika på hennes underbara, färgstarka sminkningar. Då blir jag glad igen. Min favorit är det turkosa läppstiftet från Lime Crime - så coolt!

LipGloss Bitch. Sveriges äldsta sminkblogg och en av de absolut bästa! Helena har stenkoll på allt nytt som kommer och får mig att vilja spendera hela min lön på nya sminkkollektioner, nagellack, kroppsvård och parfym.

8 kommentarer:

  1. Oh, Polish pig har jag missat, den maste jag spana in!

    Haller helt med om Purity! Om sminkmarkena hade lite koll pa sminkbloggar sa tror jag att de hade slagits om henne... synd att de inte hanger med i svangen :P

    Och TACK! Tusen tusen tack for dina fina ord! Jag blir helt otroligt glad!

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt! Jag blir verkligen jätteglad! :D Så fort jag sätter mig ner i lugn och ro med min älskade laptop ska jag också slänga iväg massa löv till mina favoritbloggar. Självklart kommer du att få en award tillbaka! :)

    SvaraRadera
  3. Alltid kul på lite uppdatering kring vissa bloggar man kan ha missat ;)

    SvaraRadera
  4. Tack, så glad jag blir över det du skriver om min blogg! Jag måste genast kolla in de andra som jag inte redan kände till. Så jobbigt att dygnet bare har 24 timmar och man förväntas arbeta, ta hand om familjen och annat när man kunde läsa nagelbloggar.. ;-D

    SvaraRadera
  5. Tusen, tusen takk for denne nominasjonen, og for de fine ordene du har skrevet om min lille blogg. Jeg er veldig glad for den. Men dessverre har jeg måttet stopp taggene jeg har fått i det siste, fordi jeg har et enormt arbeidspress for tiden, med store deadlines og prosjekter som skal hales i land - og alt for liten tid!! Håper du kan tilgi meg for det, og tro meg når jeg sier jeg kommer sterkere tilbake! :)
    <3

    SvaraRadera
  6. åh, mesterinne. hihi. jeg rødmer nesten ;)
    tusen takk. veldig kjekt at du liker bloggen min :D

    SvaraRadera
  7. Tusen tack för dom söta orden, jag blir alldeles varm inombords <3 =D

    SvaraRadera

Kommentera gärna!